[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Största listan

  • From: Rickard Nilsson <rippe71@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Mar 2011 19:31:25 +0100

så jävla tråkigt att alla listor, diskussionsforum som handlar om fantasy, sf
och skräcklitteratur är så förpestade med gammalt groll. Är det bara
rätthaverister som huserar i denna lilla krets, fortsätter anklagelserna mot än
den ena än den andra så drar jag streck och pissar i ankdammen.
Hälsn Rippe