[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Stor meteorit slog ned på månen

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 May 2013 20:56:58 +0200

Rickard:
Meteoren över Chelyabinsk visade sig vara en asteroid av Apollo-typ
alltså samma typ som den andra asteroiden<<
  Men nu syftar du blott på ett tautologiskt sätt på bankaraktäristika. I
beteckningen ligger per definition samma bankaraktäristika. Ointressant.
> Nu beter du dig som en komplett idiot.
  Den typen av utbrott ökar inte förtroendet för din personliga kampanj mot
NASA i en struntsak.

> gjorde bort dig på löpande band igår genom att låtsas vara auktoritet
  Jag kan mer vetenskapshistoria än du. (Rymdkunskap ingår, förstås.) Jag tror
alla som ser denna och div andra trådar noterar benägenheten att ersätta
sakdebatt med utbrott och slängar.

www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm&sistaresan  /