[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Stonehenge-platsen äldre än man trott?

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 May 2014 18:22:51 +0200

Apropå Stonehenge och UFO, så körde jag dit i en gammal Folka för många
herrans år sedan, parkerade på plats och sov i bilen.
Detta var innan man började spärra av området. Ungefär kring midnatt hände
det att två satelliter korsade himlen ovanför.
Slutsats efter Strindbergs sätt att dra slutsatser: Stonehenge är en
mötesplats för tefat.
Bertil

zenzat.wordpress.com

Zen Zat AB