[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Som en dör r som slår i vinden II

  • From: gittan svensson <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Apr 2009 17:12:08 +0200

Ahrvid Engholm:

 (under  de falska adresserna GJ, OR och GS).

Jag kan förstås inte svära för dom andra, men det här är ingen falsk adress
bara en annan adress. Jag har flera mejladresser och som jag sagt redan i
början av skriva på freelist är detta bara en annan än den vanliga jag
använder. Göran har förresten sagt samma sak om sin för flera år sedan och
han använder ju bara en nuförtiden vad jag har sett.

Så där har Ahrvid faktiskt fel även om hans ofta förekommande påhitt av
andra personer kanske får honom att tro att en person blir en annan bara för
att hen skriver från en annan mejladress. Men lika lite som det räcker för
Ahrvid att byta mejladress och namn för att bli en annan person räcker det
för mig att byta mejladress för att bli en annan person! Alltså samma Gittan
men annan mejladdress!

/ Birgitta Svensson          :
/heligabirgitta@xxxxxxxxx: