[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Skrivtävling - vinn DVD-boxar

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Aug 2009 21:14:53 +0200

Nu har jag skickat in mitt bidrag!

Utan att avslöja för mycket, kan jag väl säga att mördaren klarar sig. Och att
jag tycker själv (skryt!) att min lösning är elegant.

Vad juryn tycker kan man dock aldrig veta.

Det var en stor utmaning att hålla sig inom 2500 tecken. Mitt första utkast
landade på 3500 tecken.

(Dessutom räknar deras hemsida tecken på ett väldigt dumt sätt. En returslag är
lika med två tecken.)

Mvh.

Torbjörn

> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] Skrivtävling - vinn DVD-boxar
> Date: Sat, 8 Aug 2009 21:03:50 +0200
>

> DVD-klubben Crimetime har en skrivätvling, där det gäller att skriva slutet
> på en kriminalhistoria som publicerats i annonser i Expressen. Det man kan
> vinna är DVD-boxar, och "äran" att få se sitt slut publiceras i Expressen
> 22/8.
> Delarna av följetongen och mer om tävlingen finns att läsa på:
>
> http://www.crimetime.se
>
> --Ahrvid

> [...]

Med Windows Live kan du ordna, redigera och dela med dig av dina foton.
http://www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/photo-gallery-edit.aspx