[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Simon Åslund och rötan i Uppsala

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jun 2014 00:48:26 -0700

---- On Wed, 18 Jun 2014 17:48:54 -0700 Ahrvid  wrote ----

> "Välkänd" är att ta i.

Nu är inte alla lika intresserade av att ljuga och förvilla som Ahrvid är, bara
för att rädda Fandoms ansikte. Givetvis visste du vem Simon Åslund är, inte
minst eftersom han varit mycket aktiv inom speciellt Uppsalafandom, vilket alla
kan kontrollera genom att läsa listarkivet (som finns på bloggen som jag
länkade till).

Och anledningen till att man "bara" får 300+ träffar när man googlar på namnet
samt science fiction och fandom, beror -- som jag påpekade -- på att han
använder aliaset Sprithitler på nätet. Och naturligtvis också därför att
fandoms listarkiv bara är för medlemmar och i allmänhet inte registreras i
sökmotorer.

> Och jag kollade hans blog och Twitter också.

Märkligt att du inte också kollade in hans FB-sida:
https://www.facebook.com/simon.aslund

Men givetvis beter sig ahrvid som en blådåre och stirrar sig bara stirra sig
blind på enskildheter som inte direkt pekar på Simon Åslunds högerextremism,
trots att helheten sticker i ögonen. Ska man ljuga och förvilla, så ska man
ljuga och förvilla rejält -- och Ahrvid är expert på slikt.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).