[SKRIVA] Re: [SKRIVA] SKRIVA större än någonsin

  • From: Gittan Svensson <svenssoneringar@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 12 Mar 2011 02:56:27 +0200

örre för nu
är jag med igen! Fast jag undrar lite hur många av medlemarna på listan som
är Ahrvids gamla påhittade medlemar som avslöjats flera gånger för att dom
har samma IP-nummer som han. Fast i alla fall, många är säkert riktiga
också. Som jag!
Det ska bli kul att se vad som pågår här nu och är det mycket förresten om
Jätteskandalen från 1987 fortfarande?

Hälsningar från Birgittan

(Jag har börjat kalla mig Birgittan. Jag heter ju Birgitta och förut kallade
alla mig Gittan men så kom jag på helt plötsligt att det gick att kombinera
riktiga namnet och smeknamnet på det där lite kul viset.)