[SKRIVA] RE: [SKRIVA] [SKRIVA] Re: Kulturtidskriftsstödet rasar, många rasar

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 16 Dec 2014 21:51:30 +0000

Jag tänkte först att småtidskrifter ju finns för utlån på bibliotek, utbudet
varierar förmodligen lokalt. Minotauren fannssom sagt på Ronneby bibliotek.
Däremot hade de inte t ex Avsikter.

Men varför inte, det skulle nog gå utmärkt att sälja tidskrifter på bibliotek
om viljan fanns. Det finns ju annat för försäljning påbiblioteken, t ex
bokmärken och biljetter till diverse evenemang som stadsvandringar.
Och på apoteken säljs det ju veckotidningar numera.