[SKRIVA] RE: [SKRIVA] [SKRIVA] En fråga angående fantastiknovelltävlingen

  • From: Torbjörn Wester <torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 6 Aug 2009 16:49:15 +0200

Då får det väl bli en massa _

Dock så tycker jag absolut att .rtf-filer borde accepteras.

Det är ju den nya standarden för formaterad text, som fungerar i PRECIS ALLA
ordbehandlare och e-postprogram (om man ej har ställt in programmet annorlunda).

"Rich text format".

Jag kan inte se något skäl att ej godta den sortens filer, om jag får komma med
min ödmjuka åsikt.

Mvh.

Torbjörn

> From: ahrvid@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] [SKRIVA] En fråga angående fantastiknovelltävlingen
> Date: Thu, 6 Aug 2009 16:32:58 +0200
>

> From: torbjorn_wester@xxxxxxxxxxx
> Jag har två förslag:
> 1) Man kan sätta ett _ före det kursiva avsnittet och ett _ efter detsamma.
> Det är standardmarkering inom ASCII för att markera kursivt (standarden
> kommer från funktioner i gamla dumma terminaler).
> 2) Eller så kanske man kan skriva före och efter. Det är litet tydligare och
> [...]

Använd nätet för att dela med dig av dina minnen till vem du vill.
http://www.microsoft.com/sverige/windows/windowslive/products/photos-share.aspx?tab=1