[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: SV: Re: RE: Ny bok: Främmande folk och förtrollade skogar

  • From: Stewe Lundin <stewe.lundin@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Sep 2013 10:38:18 +0200

Fast det är svårt att vara objektiv om man det är någon man tycker om som
person eller ogillar.
Ta Ranelid till exempel..
Jag läste hans bok Krigaren och gillade den skarpt, man efter jag fick reda
på vem han var så har jag inte kommit igenom en enda bok av honom med
undantag krigaren som jag läst om ett par ggr...

/Stewe