[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: SMS-novelltävlingen - resultat

  • From: "Ahrvid Engholm" <ahrvid@xxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 02 Aug 2007 06:16:21 +0200

Den 2007-07-31 22:54:39 skrev Elli <elli.arbaeus@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>:
Hurra, jag vann!! :-)
Du får gärna publicera sms-novellen var du vill, med mitt namn, Ahrvid. Din tolkning av den rutiga vaxduken var bra. Jag tänkte inte på det, tänkte mer på något hemtamt barndomsminne som kontrast till Yxerionåldern (vad det nu är...). Men man vet ju aldrig vad som klunkar runt i det kollektiva omedvetna (vad det nu är...). Jag kan hämta priset (välj gärna nån bok som du tror att jag skulle gilla) i SF-bokhandeln, fast i så fall i Göteborg. Det var kul med sms-tävling! Gillade din absurda ing-novell och de andra bidragen också.
Jag har skrivit ett längre svar privat också. Vad gäller bokpris är det så att jag tyvärr inte bor i Göteborg. Men ibland händer det att jag känner någon som skall dit och då kan bokpriser budas (och att förmedla dem via SF-Bokhandeln i Götet kan vara en bra idé; jag känner Johan och Glenn som jobbar där). Är det någon här på listan som skall vägen Stockholm-Göteborg? Säg i så fall till, så kan ni kanske hjälpa att buda böcker. (Det kan finnas tidigare tävlingsvinnare i trakten av Gbg som har böcker "innestående" också. Säg till i så fall!)

ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!
Novelltävling, info http://www.skriva.bravewriting.com - gå med!
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravewriting.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).