[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Valtips (var: [SKRIVA] OT: Varning för dessa två män)

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 14 Sep 2014 13:45:07 +0200

---- On Sun, 14 Sep 2014 13:10:47 +0200 Ahrvid  wrote ----

> Jag är inte nervös.
> Vet ju hur det går. Se mitt valtips...

Jag kommer förmodligen att tjäna en blygsam summa pengar ikväll, eftersom jag
för första gången i mitt liv satsat på odds. Men i princip måste det vara samma
sak som att publicera en bok: Första tumregeln "Satsa aldrig mer pengar än du
har råd att förlora", andra tumregeln "Satsa bara på det du är säker på går
allra minst jämnt ut". Att så många andra spelare lär göra helt bakvänt (hoppas
på/drömmer om snabba cash och därför tar risker, överskattar sin
bedömningsförmåga) är bara till min fördel.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).