[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] UG om vänsters politiska extremvåld

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 07 May 2014 14:20:38 -0700

Jag skrev:

> I Skandinavien spelar Sverige numera andrafiolen bakom Norge, Danmark och
> Finland. Sorgligt och pinsamt men sant.

Här syftar jag på gängse parametrar som ekonomi, utbildning, sjukvård och
välfärd överhuvudtaget. Sverige har hamnat på efterkälke, men vi vägrar inse
det. Och det som blir kvar i samhället är diffus frustration och paranoia.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).