[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Stor meteorit slog ned på månen

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 18 May 2013 21:27:06 +0200

Den 18 maj 2013 20:56 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
>   Men nu syftar du blott på ett tautologiskt sätt på bankaraktäristika.
> I beteckningen ligger per definition samma bankaraktäristika. Ointressant.

De karaktäriseras också av sin sammansättning, men visst finns det en
poäng i att alla asteroider som passerar Jordens bana automatiskt
klassas som Apollo.

>   Den typen av utbrott ökar inte förtroendet för din personliga kampanj mot
> NASA i en struntsak.

Ja, du är tydligen NASA personifierad. "Personlig kampanj"... Den som
inte håller en seriös och vettig ton till mig personligen, utan
tramsar sönder diskussioner med löjliga och fåraktiga personangrepp,
avfärdar jag helt enkelt med det förakt det förtjänar.

Skärpning, min bäste Ahrvid.