[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Stor meteorit slog ned på månen

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 18 May 2013 19:05:06 +0200

Den 18 maj 2013 18:58 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:
>   Jag tror inte NASA läser SKRIVA-listan där du framfört denna åsikt.

Nu beter du dig som en komplett idiot. När du inte klarar av att svara
mer seriöst än så, förtjänar du inte en bättre kommentar: idiot. Du
gjorde bort dig på löpande band igår genom att låtsas vara auktoritet
på ett område du var helt okunnig på, och om du inte klarar av att
svälja den bitterheten rekommenderar jag dig till psykolog. Vi vet
annars båda att NASA fick mycket kritik för sitt schabbel.

>   Mån-meteoriten kom över en månad efter den ryska. Att nyheten
> inte släpptes genast kan enkelt förklaras med att händelsen tog tid
> att både notera och analysera.

Ja, man påstår ju det.