[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Resultat Fantastiknovelltävlingen 2011 - damerna dominerade!

  • From: Alba Lundström Ramírez <elarra@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 1 Oct 2011 15:59:08 +0200

Oj, så kul, en av mina noveller fick hedersomnämnande! Tack så
jättemycket för de fina kommentarerna!
Jag ska passa på att skina lite av berömmelsen på min pojkvän, som var
med och kom på grunden till intrigen och som är det bästa historiska
uppslagsverk man kan önska sig.

Nu är jag riktigt sugen på att läsa novellerna!

/Alba