[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Återkoppling om översvämningar

  • From: "Robert Andersson" <70264andersson@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 May 2013 00:17:36 +0200

From: "Rickard Berghorn" <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
> Det vet du inte ett jota om.

Näe, men jag misstänker att det är så baserat på mina egna erfarenheter av två
andra kommuner.
Då menar jag inte att klaga. Jag tycker de sköter ruljansen så bra som man kan
begära.
De kan inte tänka på allt, och även om de gör så måste det finansieras.
Dessutom är ju klimatförändringen
något ganska nytt som de inte har så stor erfarenhet av. D v s hur den slår mot
just deras kommun.

/R