[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] [SKRIVA] När Nordkorea kollapsar...

  • From: Stewe Lundin <stewe.lundin@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 8 May 2014 12:20:57 +0200

Nej Rickard jag läser dina inlägg då och då, när jag har varit aktiv i
tråden, eller om inledningen av tråden är. Tyvärr så brukar den dö ganska
snabbt när du och Ahrvid sätter fart.
Vem som stoppar vem har jag ingen åsikt om då jag troligen slutat läsa
långt innan detta sker.
Men åter till Nordkorea, vad jag syftade på om sanningshalten i
rappoprteringen om händelser i Norkorea, är alla de galna grejer som Far
och Son har gjort och gör. Det känns i bland som att man försöker, och
lyckas, förlöjliga hela dem. Inte för att de inte förtjänar det, men det
lägger ett litet löjets skimmer över hela rapporteingen gällande Nordkorea.

Hans vapen skrammel känns i bland lite överdrivet och får betydligt större
proportioner än vad det förtjänar. Nordkorea borde vara en parentes inte en
huvudnyhet.

Puss och Kram

/Stewe