[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: SV: Re: RE: Ny bok: Främmande folk och förtrollade skogar

  • From: Fabbe <skriva@xxxxxxxx>
  • To: Skriva <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 Sep 2013 16:26:36 +0200 (CEST)

On Thu, 12 Sep 2013, Rickard Berghorn wrote:

> Jag talar om din mentala generation, den generation som är helt
> omtöcknad av postmodernistiskt nonsens är upplagt för evighetstjafs så
> fort verkligheten inte faller en i smaken. Det vill säga just
> 70-talister.

OK. Jag förmodar att du har nån slags "sjätte sinne" för det där. Fast jag
vet tyvärr inte så mycket om dig annat än att du verkar vara väldigt snabb
på att attackera främlingar med personangrepp och anklaga dem för grejer
som du inte har en aning om och utan att framföra ett enda sakargument.
Iaf var du det denna gång.

> Jag har genomskådat detta, du har lång väg kvar.

Jag har nog också genomskådat dig också. Du är nog, som några andra här i
listan redan påpekat, enbart ute efter att bråka. Tyvärr får du nog hitta
någon annan, för jag sväljer inte det betet. Jag var bara nyfiken på vad
du egentligen menade och vad det var du tyckte att jag insinuerade, men
jag misstänker att det bara är du i denna mejlinglista som har en aning om
det. :-)

Eftersom du inte vill berätta detta ser jag ingen mening att fortsätta
denna konversation.

Vänliga hälsningar
Fabbe

PS.
Skulle du mot förmodan vilja mig något framöver får du mejla mig
offlist, för jag sätter om spamfiltret att ta mejl från dig i listan
nu. Jag föreslår att du gör det samma, ifall du vill slippa mina
"postmodernistiska texter".
DS.