[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Hur avslutar man en smått dystopisk historia.

  • From: Stewe Lundin <stewe.lundin@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 12 Feb 2014 14:23:16 +0100

http://it24.idg.se/2.2275/1.355758/it-konsulten-som-har-huvudet-fullt-av-myror
Ja är "flygmyrorna" som släppt sina vingar du skall plocka. Om du kollar på
mitten sektionen av kroppen så har drottningarna två väldigt tydliga
vingfästen.

Kolla på Antstore.com, där kan du köpa allt du behöver och lite till.

Jag rekomenderar dig att köpa Lasius Niger eller någon Messor art.
Köper du Lasius Niger så kan du senare i sommar gå ut och skatta andra
svartmyrebon på puppor för att boosta din stack, se bara till att6 du inte
får med några vilda myror in i boet...

/Stewe