[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Största listan

  • From: Göran Jansson <jansonsfrestelse@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Mar 2011 09:27:49 +0200

Anna Svensson:
Göran,
> Jag har det senaste dygnet förstått att du verkligen vill gå in för att
> berätta för alla vad som verkligen hände. Det gör dig minst lika delaktig i
> att hålla det hela igång. Även mail av den här typen, där du försöker reda
> ut vem som sade och gjorde vad osv. Å ena sidan finns säkerligen Ahrvid som
> snackar om detta igen, men på andra sidan finns folk som kastar bränsle på
> elden. I mitten sitter vi som är för unga för att bry oss, som ni liksom
> riktar kommentarerna till. Problemet är att ni gamla rävar har varsin
> [...]

Det här var ett mycket vettigt inlägg så jag får nöja mig med en fråga: med
tanke på det du skriver om ändringar av titeln på mail/inlägg men samtidigt
vill ha en tydlig namngivning på inläggen om SEFF, skulle du tycka det var
okej i så fall att byta namn på det här inlägget? (det har jag inte gjort
som du ser)

För "Största listan" är ju ingen vidare bra titel i så fall och den har
tydligen lurat dig att läsa inlägg som du inte var intresserad av.

Hälsar och undrar gör Göran