[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Att börja läsa engelsk Sci-Fi

  • From: Olof Bjarnason <olof.bjarnason@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 11 May 2009 08:15:13 +0200

2009/5/11 Göran Jansson <jansson.g@xxxxxxxxx>:
> [...]
> har pågått i 22 år så en månad är inte mycket i jämförelse faktiskt.
>
> Även om man förstår att det för dom flesta normala människor blir jobbigt
> förstås. Fast själv blir man till slut trött och sur på tjat, tjat, tjat,
> tjat, tjat i bara två år,vilket det är för min del, och då tycker man det
> börjar bli dax att Ahrvid Engholms roll i det hela tas upp pås amma sätt,
> även om ingen frisk människa orkar tjata om den i 22 år!

> Snälla Olof, om inte jag och Birgitta och Ove skrev på den här listan skulle
> den vara helt och hållet Ahrvid Engholms blogg. Det är ingen annan som

Jepp jag har tidigare hävdat att Ahrvid sannolikt är Sveriges första
bloggare, så jag vet vad du menar.

> skriver nånting. Du är på fel lista helt enkelt. Så du får väl antingen
> börja tipsa om saker och skriva relevant själv tillsammans med Ahrvid så kan

Kanske tipsar jag inte så ofta om intressanta saker, men jag börjar
bli lite trött på allt metatjat.

> ni två ha en lista/blogg om relevanta saker tillsammans här.
>
> Annars kan du gå med på en lista som har precis det som du efterlyser i
> överflöd:

> Fast jag är inte själv med ska jag säga. Jag har bara varit där och kollat

Varför är du med här, i en lista du tycker jag ska hoppa av, men
tipsar mig om korkek, en lista du inte är med i?

*smått förvirrad*

(men tack för tipset)

--
twitter.com/olofb