[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Dörren slå r i vinden III

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Apr 2009 19:33:32 +0200

2009/4/9 Arvid Engholm <jansson.g@xxxxxxxxx>:
> Det var ju konstigt att Bove Ridå säger åt sig själv att sluta upp! Måste
> Bove Ridå prata med sig själv på listan för att kunna sluta upp med något?
> Kan han inte bara sluta upp med det ändå?
Arvid, du vet lika väl som jag att det är du som låtsas vara Göran och
Gittan, så jag kan inte få dessa rollfigurer att lägga av.
Och som sagt får man ta och beundra din dubbelbluff.
Som när du "råkade" anklaga mig för blogförfalskningen från
Göran-kontot. Gissningsvis gjorde du det i hopp om att jag skulle
nappa och säga något i stil med "AHA! Där gjorde du bort dig!" för att
sedan kunna anklaga mig för att prata med mig själv:
//www.freelists.org/post/skriva/Solipsism,25 <- Detta inlägg.

För det är så Arvid diskuterar, vare sig det gäller meta-diskussioner
om SKHRIVA, diskussioner om politik, eller något annat. Nämligen att
bomba diskussionen med mer eller mindre irrelevanta inlägg för att
huvudfrågan ska glömmas bort.

--
/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://flb.gg8.se/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----