[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] NASA-skepp för FTL

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 13 Jun 2014 02:27:15 -0700

---- On Fri, 13 Jun 2014 02:17:29 -0700 Fabbe  wrote ----

>Sedan har vi som jag tidigare nämnt det faktum att ett FTL-skepp alltid
>kommer gå att använda som en tidsmaskin.

Du har redan gjort bort dig om detta, så det är inte lönt att du försöker igen
och kälkborgerligt låtsas som ingenting. Du kan ju för övrigt också dra den
katastrofalt okunniga valsen om att livets uppkomst är extremt osannolik,
därför att oddsen mot att en cell med DNA, membaner etc skulle slängas ihop av
en slump är oändligt liten... Det är något som du antingen läst i en bok från
1800-talet, eller i kreationistisk litteratur.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).