[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Miljönissar: stoppa forskning!

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 29 Oct 2008 13:58:32 +0100

Date: Wed, 29 Oct 2008 06:44:11 +0100

>Ahrid skrivet vitt och brett - har varit med på listan några månader nu -> Jag
>brukar tänka att det är>hans "blogg" jag läser när jag läser mailen.

>Kanske blogspot.com eller wordpress.com är något Ahrid vill spana in..?
  Njae, se inlägg av det slaget istället som något tillhörigt ett fanzine...
Sf-fanzines har alltid kunnat ta upp precis vad som helst.
  Jag läste någonstans att en av åtta kineser numera har en egen blog. Det
finns redan för många blogar, och det är bidragande skäl till att jag för min
del inte gör sådana. (Någon vanlig hemsida, av infokaraktär må framspringa.)
Jag villar E-postlistan som medium. Den påminner om fanzines och s k APAs.
Blogar är bara kitsch och Blondinella och iaf för min del ointressant.

http://www.live.com/getstarted.aspx-----