[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Div om upphovsrätt

  • From: Olof Bjarnason <olof.bjarnason@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 20 Apr 2009 21:05:27 +0200

Ahrvid;

Jag hjälper gärna till att korra+ge feedback, om du vill publicera på
t.ex. newsmill.

Det är ett ämne som debatteras flitigt i "blogosfären" men av för få
författare. Speciellt är det för få författare som tänkt igenom frågan
grundligt, åtminstone i mainstream-media.

--
twitter.com/olofb
olofb.wordpress.com