[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] 3D-skrivare på Kjell & Co

  • From: Stewe Lundin <stewe.lundin@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 6 Oct 2013 21:11:29 +0200

Vad är det som händer på den här listan?
Richard om du nu tror att Ahrvid har en dold agenda och ljuger.
Vad gör du då på de  här listan?
Passar det inte så rösta med fötterna.
Jag känner Fabbe privat och vi är kollegor.
Killen har koll och vet vad han snackar om, detta till skillnad mot många
andra.
/stewe