[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Största listan

  • From: Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Mar 2011 07:18:46 +0100

Min önskelista:
1) Att det skapades en separat lista för fandomskandaler som inträffade när
människor bar utsvängda jeans eller pryddes av hockeyfrillor.
2) Att fokus på den här listan hölls på SFF / fandom / skrivande / skapande
osv.
3) Att diskussion om vem som sade och gjorde vad byttes ut mot diskussioner
om SFF och skapande/skrivande.

/Anna, nygammal på listan, 30 år gammal och har därför inte mycket att
tillföra till diskussioner om 25 år gamla skandaler.