[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Nytt upprop: Intresse för SKRIVA-pub?

  • From: Anders Forsgren <forsgren.anders@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Nov 2011 10:50:34 +0100

Dho! Menade givetvis Torsdag :->
2011/11/25 Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>

> forsgren.anders@xxxxxxxxx
>   15/12 skall väl vara en torsdag. ANnars låter det OK!
>
> --Ahrvid
>
> --
> ahrvid@xxxxxxxxxxx / Be an @SFJournalen Twitter Follower for all the
> latest news in short form! / Gå med i SKRIVA - för författande, sf,
> fantasy, kultur (skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) / Om
> Ahrvids novellsamling Mord på månen: http://www.zenzat.se/zzfaktasi.htmlC
> Fuglesang: "stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik
> framtidsmiljö"! / Läs AE i nya Vildsint Skymningslandet, årets mest
> [...]

Hej FRA!
Det finns ingen anledning att läsa mitt mail. Jag har ingenting att göra
med Mujahedin-e Khalq, Hizbollah eller al-Fatah. Jag har aldrig gjort Salat
eller tillverkat biologiska vapen, jag vet knappt ens vad As-Salam betyder.
Men tack för visat intresse!

PS. Terroristattacker kommer knappast att planeras över okrypterade mail.
Sabba FRA-lagen på www.hejfra.se