[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Novelltävlingsundran

  • From: "Ove Ridé" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 10 Jun 2008 16:36:19 +0200

On 10/06/2008, Anders Lindberg <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx> wrote:
>  Ps. Jag fick ett obeställt mail av en Ove Ridé, som inte verkar gilla denna
> lista.
>(Jag undrar varför han i så fall inte bara kan låta dem som nu skulle göra det
>vara i
>fred?)
Jag bara pekade ut det faktum det är på Korkek de flesta av SKRIVA's
nuvarande och före detta medlemmar faktiskt är aktiva.

Jag kan inte tvinga dig, men gå gärna till
<http://lists.lysator.liu.se/mailman/listinfo/korkek>
skriv upp dig på den listan, och posta din novell där. Då ökar du
starkt din risk att få kommentarer på den av mer än 1-2 personer.
Du har absolut inget att förlora. Har du tur så får du kommentarer på
din novell. Har du otur ... tja... då får du inga kommentarer på din
novell.
Den potentiella vinsten är större än den potentiella risken.

/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://flb.gg8.se/>
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----