[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Novell för kommentarer

  • From: "Anders Lindberg" <anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 12 Jun 2008 06:17:14 -0500

  ----- Original Message -----
  From: "Johan Remer"
  To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  Subject: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Novell för kommentarer
  Date: Tue, 10 Jun 2008 17:44:02 +0200
  Det var något av det sämsta jag har läst på väldigt länge! Att göra
  nytt stycke var tredje, fjärde mening gör att texten blir väldigt
  upphackad. Det är ingen större mening att gå igenom språkliga och
  stilistiska misstag; de är alltför många. texten är rent ut sagt en
  plåga att läsa. Till och med jag skrev bättre noveller i andra klass
  grundskolan.

Berätta gärna litet mer detaljerat om vad du ansåg bristerna var, så att jag
kanske kan lära mig. (Har just postat en novell som är ännu sämre...)

/A.L.

anders.lindberg@xxxxxxxxxxxxxx

--
See Exclusive Videos: 10th Annual Young Hollywood Awards
http://www.hollywoodlife.net/younghollywoodawards2008/