[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Läget sämre i Ukraina

  • From: info <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 03 May 2014 14:03:24 -0700

---- On Sat, 03 May 2014 13:41:28 -0700 Ahrvid  wrote ----

> Jag har svårt att fatta vad du menar.

Ja, då var vi där igen. Det är helt fantastiskt hur det alltid är jättesvårt
för arroganta personer att ens förstå problemet, när det visar sig att de haft
fel i någon fråga.

Själv förstår jag bara inte varför personer som anser sig själva vara
intelligenta och intellektuella har så enormt svårt att spela med öppna, raka
och ärliga kort i föregivet seriösa diskussioner -- det blir istället alltid
bara gröt av det. Men detta är något som jag ärligt och uppriktigt inte förstår.

SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).