[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] KF Media storsatsar på läsplattor

  • From: Alexander Stamou <alexander.stamou@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Sep 2011 09:25:48 +0200

Det speciella med läsplattor är väl e-bläcket? Dels att det är mindre
ansträngande för ögonen än en vanlig skärm (ja tack) och dels att det
drar väldigt lite energi, vilket gör att ett batteri inte behöver
laddas om så ofta. Jag har inget emot dedikerade prylar så länge de är
funktionella och rimligt prissatta. Läsplattorna är dock alldeles för
dyra än så länge, tycker jag. När de kostar runt 500 kr kan jag tänka
mig att köpa en.

/A