[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Hur man filtrerar bort någon

  • From: Anna Svensson <anna.h.svensson@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 8 Jun 2011 10:12:47 +0200

Ahrvid,
Personligen tycker jag att du som administratör på listan kanske helt enkelt
borde ta och stänga av personer som inte gör annat än förstör. Jag kan inte
riktigt förstå varför du låter Göran och Ove trolla här och förstöra listan.

Jag anar att det ligger någon princip bakom, men ett troll är ett troll och
jag ser inga principiella problem med att kasta ut människor som missköter
sig.

Jag tror att det skulle vara väldigt positivt för klimatet på listan att
helt enkelt kasta ut trollen. Listan är inte rolig att följa och vad som än
skrivs så kommer det bara postningar om den här eländiga gamla konflikten.
Jag är övertygad om att det driver bort folk och jag funderar själv på att
lämna listan pga detta.

Jag vill helst inte lägga människor på ignore eftersom det tenderar att
förstöra flödet på andra sätt och orsaka att man får fragmenterade
diskussioner mm.

Göran och Ove är ENBART här för att sabotera listan och sprida dålig
stämning. Sparka ut dem.

/Anna