[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Fw: PopulärAstronomi

  • From: Aleph <info@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 27 Sep 2015 07:41:30 +0700

Totaltönt. Du postade om eftersom jag påpekade att det sista mailet var
digitalgröt. Och du postade om ett mail som redan nått listan helt korrekt.

Att du förvirrar och misstolkar avsiktligt i sådana här sammanhang är jag
övertygad om. Däremot är dina psykologiska skäl till beteendet en gåta. Är det
helt enkelt bara så att du gillar att jävlas och att göra folk frustrerade,
eftersom det ger dig en illusion av kontroll?

---- On Sat, 26 Sep 2015 17:18:06 +0700 Ahrvid<ahrvid@xxxxxxxxxxx> wrote ----

u framställer dig själv, oavsiktligt. Mailet med digitalgröt skickades SIST,
och mailet du ompostade hade nått listan korrekt tidigare, vilket alla på
egen hand kan kontrollera och se.<<
Det är snarare så att du råkade ut för en lokal leveransfördröjning av ett
av mailen! Som jag såg det kom mailet med teckenstrul först och sedan - och
PÅ GRUND AV det - postade jag om.
Mail kan fördröjas ute på nätet av en massa tekniska skäl, ibland med
flera timmar, uppemot en dag. Det förklarar också att du fick en orimlig
tidsstämpel. (Jag sände som sagt inget mail vid den tiden.)

(skriva-request@xxxxxxxxxxxxx, subj: subscribe) och förbered dig för
FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2016, info www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: http://zenzat.wordpress.com/bocker C Fuglesang:
"stor förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! /Nu
som ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs
även AE i nya E-antologin Mellan tid och rum
http://www.adlibris.com/se/e-bok/mellan-tid-och-rum---himmel-och-hav-9789187711435
/ YXSKAFTBUD, GE VÅR WCZONMÖ IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07)

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skräck * Äldsta svenska skrivarlistan

IDÉ, VETENSKAP & SKÖNLITTERATUR
Timaios Press -- www.timaiospress.com
Aleph Bokförlag -- www.alephbok.com

-----
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck * �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).