[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Framtiden år 2030

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 29 Dec 2013 23:17:39 +0100

Ahrvid, sedan jag:

> För det andra finns vad jag vet ingen fast och allomfattande definition på
>>

> Bra, alltså håller du med om det jag skriver. Egentligen.

Läsanvisning: Sarkasm. Ska förtydliga att hög- och lågkonjunkturer
naturligtvis är högst konkreta fenomen och inte någon politisk eller social
konstruktion, eftersom sysselsättning, arbetslöshet och fördelning av
pengar kan mätas objektivt. Det är bara den postmodernistiska
pseudofilosofen som tror att en relativ förändring inte också kan innebära
en objektiv förändring -- det ena utesluter inte det andra.