[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Bilder från Åcon

  • From: "Bruce Harris" <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 22 May 2007 18:34:19 +0200

On 22/05/07, Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxxx> wrote:
Den 2007-05-22 11:26:45 skrev Bruce Harris <nitro2k01@xxxxxxxxx>:
> Det blir så när Ahrvid skickar brev till SKhRIVdA istället för hit.
   Varför skulle jag inte skicka mitt svar till SKRIVA?
Det var ett svar på Johans fråga, inte en teori om varför du skulle
göra på ena eller andra viset.

   Förresten, får jag någon ursäkt för att du anklagade mig för att köra en
sked genom Jonas W:s näsa?
Du får ingen ursäkt eftersom det inte finns något att ursäkta för. Det
var inte en anklagelse, utan ett skämt. Om du är intresserad av att
göra det får du gärna peka ut var du ser en anklagelse och förklara
varför det är en anklagelse. Har du inte lust, låt bli.

Love. /Bruce Harris

--
-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Low Bitrate Netlabel: <http://f-label.tojt.net/>