[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Allt om Stålmannen

  • From: "Tora Greve" <tora.greve@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Nov 2014 12:07:52 +0100

Samlag är det nynorska namnet på ett kooperativt bolag, alltså att de har
ett bolag tillsammans. Då skulle även Konstnärernas Kollektivverkstad vara
ett samlag.
Jag har läst Larry Nivens artikel. Den var rätt kul. Han påpekade att
Stålmannen var en alien och att hans superspermier borde perforera kvinnan
han hade sex med. Det är rätt längesen jag läste den och har inte försökt
googla den igen.
Tora.