[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Alla förlorade utom rasisterna

  • From: "Tora Greve" <tora.greve@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 15 Sep 2014 11:57:14 +0200

Det tror jag också. Tyvärr verkar folk vara trötta på snällismen och
proffstyckarna och röstar i protest, utan att tänka på vilka individer de
röstar in. Vissa gånger tänker man att politikerna inte lever riktigt i
verkligheten. Jag tror Reinfeldt förlorade mycket då han sa att vi borde
vara villiga att avstå för egen del för att vara solidariska mot
flyktingarna. Jag tror många inte tycker de har så mycket att avstå, med
sänkta pensioner och långa väntetider på sjukvård.
Tora.