[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Ahrvid Engholm påhittad eller på riktigt?

  • From: gittan svensson <heligabirgitta@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Apr 2009 17:55:43 +0200

Anders Pemer:

 Som jag redan skrivit härom dagen, vill man vara säker på att hitta någon
> säger sökvägarna till *folkbokföringen* mer än sökvägarna till *vilka som
> har telefon*.
>
> Sök på "Ahrvid Engholm" på www.birthday.se...
>
> En rätt intressant sökträff på sitt sätt, jag undrar hur man får sin adress
> listad som okänd i folkbokföringen.

Det var intressant som du säger! Varför vill man ha sin address okänd i
folkbokföringen och för att få det måste man väl ha vissa särskilda
kontakter av det slags som lite skyggare element i samhället brukar ha? Jag
blir mer ohc mer förundrad att det verkar som om denne "Ahrvid Engholm"
faktiskt håller sig på skuggsidan i samhället på flera sätt. Plus
domstolsdomarna säger det en del tycker jag. Det är nästan lite läskigt
faktiskt.

/ Birgitta Svensson          :
/heligabirgitta@xxxxxxxxx: