[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Aftonbluddret lånar av Asimov

  • From: Alexander Stamou <alexander.stamou@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Sep 2011 14:16:58 +0200

Det här är en överdrift. Jag håller med Anna, Ahrvid är en av de mest
envisa (men också en av de mer pålästa) debattörer jag vet, men han är
inte så oförmögen att erkänna fel som många påstår. Debatter i sig
framkallar polarisering och ett envist fasthållande vid (försvarande
av) egna åsikter och påståenden -- det är verkligen inget unikt för
Ahrvid.

Men jag tycker den här debatten är rätt intressant... om ni bara kunde
enas om några nyckelbegrepp och utgå från dessa, istället för att
käbbla om huruvida Federal Reserve "trycker" pengar eller inte.

/A