[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: Jag är en vit kränkt kvinna

  • From: Anna Andersson <fairylove.91@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Dec 2012 22:02:14 +0100

Tycker du att det är fel att ha ett trevligt klimat här på listan? För jag
tycker att man kan ha diskussioner utan härskartekniker, oavsett om man går
av på mitten eller inte. Härskartekniker i alla former tycker jag är fel,
och jag tycker inte att de är obetydliga. Om man ska kunna diskutera utan
att atmosfären blir giftig är det viktigt att alla har en bra ton. Det är
vad jag tycker. Detta gäller oavsett vem som är med i diskussionen.
Anledningen till att jag anmärkte på det du sade var att du använde dig av
härskartekniker i en diskussion jag är med i.
Mvh,
Anna