[SKRIVA] [SKRIVA] Re: Bertils boksläpp

  • From: Ahrvid <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 14 Jul 2014 12:39:24 +0200

Det lät som  att Berras boksläpp blev mycket lyckat. (100 pers antydde Tora.)
Fint. Should have been there. (Finncon var däremot so and so.) Jag har varit
gäst hos Bertil iaf två gånger, men senast såg hans trädgård ganska risig ut.
Kanske var det bättre nu. Indisk mat skulle ha smakat.
  (V Alstad är en charmig "miniby". Skånelängor. En kyrka..  Och mitt i finns
en damm, där jag suttit och läst någon dassig bok. Runt omkring finns massor av
odlade fält.)

www.skriva.bravewriting.com & delta i FANTASTIKNOVELLTÄVLINGEN 2014
http://www.skriva.bravewriting.com / Om Ahrvids novellsamling Mord på månen:
E-antologin E-Xtra Vildsint https://bokon.se/ebok/vildsint_jens-stenman /