[SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: Aurora Ljungstedts död och annat

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Jun 2013 21:56:02 +0200

Rickard:
> Som kuriosa (antagligen bara intressant för mig själv) kan nämnas att
> det var där jag, 20 år, brukade ta mina många nattpromenader året jag
> bodde i Studentlägenhet i Solna, omtöcknad av Poe, Meyrink och
> Lovecraft och drömmar om mitt förestående författarliv.

  Sätt sprätt på de författardrömmarna igen! Dina noveller brukar vara mycket
välskrivna. Nattvandringar på begravningsplatser, omtöckning av Poe och
Lovecraft, m m är inte den sämsta inspirationen.

www.skriva.bravewriting.com - delta i vår novelltävling! / Om Ahrvids
novellsamling Mord på månen: www.zenzat.se/zzfaktasi.html C Fuglesang: "stor
förnöjelse...jättebra historier i mycket sannolik framtidsmiljö"! Nu som
ljudbok: http://elib.se/ebook_detail.asp?id_type=ISBN&id‘86081462 / Läs även AE
i nya E-antologin Sista resan, http://www.welaforlag.se/ebok.htm#sistaresan  /