[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Varför jag är skeptisk till maskeradeländet

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 22 Oct 2013 09:51:12 +0200

Den 21 oktober 2013 23:03 skrev Peter Nilsson <peter.w.nilsson@xxxxxxxxxxx>:
> Nehej du, på nästa kongress ska jag klä ut mig till en medelålders
> tunnhårig sliten figur i säckiga jeans och hästsvans och kalla mig för
> "Arvid" och jag hoppas på att få riktigt många efterföljare !

Dumt, dumt, dumt och fabulöst idiotkorkat. (Japp, detta är ett exempel på
den sortens påstådda ad hominem-påhopp jag då och då anklagas för, men som
inte är ad hominem; dels är kritiken att Per N: beter sig dumt korrekt och
berättigad, dels är den bara skarpt eller "elakt" formulerad, vilket inte
ensamt gör det till ad hominem.)