[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Vad pysslade Stieg Larsson med förr?

  • From: "Zenzat" <zenzat@xxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 24 Jan 2010 09:20:26 +0100

Jag är inte alls säker på att jag och Alvar refuserade Stieg Larsson. De
noveller som fanns i JVM:s slushpile blev liggande efter det att Sam J och
A&K tog över JVM. Så vitt jag kan förstå bör SL:seventiuellaJVM-noveller nu
hamnatpå KB via Ahrvid och Alvar-stiftelsen.Men jag kan minnas fel. Det var
ju så länge sedan. Denis Laird & Siljita noveller övergick till Sam J:s JVM,
men jag vill minnas att det var viaDenis och inte via mig.
Bertil