[SKRIVA] RE: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Serru vad TV sänder? Öh öh blä!

  • From: Daniel Palmberg <daniel_palmberg@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 Nov 2009 15:29:30 +0000

Hej.

Jag såg den brittiska TV-serien Chocky från 80-talet nyligen på DVD.

Den handlar om en skolpojke som börjar kommunicera med ett medvetande från en
annan plats i universum.

Som extra material får man en intervju med seriens regissör, där han nämner att
det är ovanligt att varelser från yttre rymden skildras som vänliga.

En underhållande serie.

/Daniel

> From: h20823@xxxxxxxxxxx
> To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
> Subject: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Serru vad TV sänder? Öh öh blä!
> Date: Thu, 5 Nov 2009 11:31:28 +0100
>
> hej Ahrivd!Är benägen att hålla med dig i din analysVad tycker du om Lost ?
> Den är säsongmässigt ojämn tycker jag men glittrar till ibland och dessutom
> har ju karaktärerna trots allt fastnat...
> Mvh
> / helena

> Nya Windows 7 gör allt lite enklare. Hitta en dator som passar dig!
> http://windows.microsoft.com/shop
> -----
> [...]

Windows Live Hotmail: Your friends can get your Facebook updates, right from
Hotmail®.
http://www.microsoft.com/middleeast/windows/windowslive/see-it-in-action/social-network-basics.aspx?ocid=PID23461::T:WLMTAGL:ON:WL:en-xm:SI_SB_4:092009