[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Välkomna till listan!

  • From: "Helena Tull" <helena.tull@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 May 2007 16:53:36 +0200

Jag är ny på listan -- jag gick med nu i morse -- och skulle gärna vilja veta vad det "ursprungliga Skriva" är, och var jag hittar det.

MVH Helena Tull
----- Original Message ----- From: "Eva Larsson" <lillfia_476@xxxxxxxxxxx>
From: helena.tull@xxxxxxxxxxxx
To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Välkomna till listan!
Date: Fri, 18 May 2007 04:51:09 +0200

Tack för välkomsthälsningen!
Jag har vid ett flertal tillfällen sett "Skriva" på nätet, men tills nu inte hittat något sätt att gå med. När jag undersökte Freelists.org för att hitta en mailing-lista en vän satt upp, hittade jag "Skriva" där, och gick genast
med.
Vänliga hälsningar
Helena Tull
----- Original Message ----- From: "Ahrvid Engholm"
Sent: Friday, May 18, 2007 2:43 AM
Subject: [SKRIVA] Välkomna till listan!

> De senaste dagarna har det tillkommit 3-4 medlemmar, vilket är mer än
> vanligt för en kort tid. Får jag fråga var de nya medlemmarna sett info > om
> SKRIVA? (Jag har sänt ut info både här och där, men det kan vara kul att
> veta var ev info blivit särskilt uppmärksammad.)
>   I övrigt säger vi, såsom traditionen bjuder: välkomna till listan!
>
> --Ahrvid
>
> -- > ahrvid@xxxxxxxxxxxx/ahrvid@xxxxxxxxxxx/tel 073-68622[53+mercersdag]
> Pangram för 29 sv bokstäver: Yxskaftbud, ge vår wczonmö iqhjälp!
> Novelltävling, info http://www.skriva.bravewriting.com - gå med!
> [...]

Visa vem du är: utforma din egen hemsida precis som du vill ha den med Live.com.
http://www.live.com/getstarted-----
grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva-

grundad 1997 * Info http://www.skriva.bravenet.com eller skriva- request@xxxxxxxxxxxxx för listkommandon (ex subject: subscribe).