[SKRIVA] RE: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Aftonbluddret lånar av Asimov

  • From: pia lindestrand <pialindestrand@xxxxxxxxxxx>
  • To: skriva lista <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Sep 2011 19:17:55 +0000

Med risk för att bli anklagad för att stå i elefantexkrement till- var vad det
knäskålarna ?- eller dra ned diskussionsnivåntycker jag ändå att Susanne har
mest "rätt".Och jag har  då aldrig hört att vi är "jämlika inför lagen" däremot
påstås det ju att vi ska vara "lika inför lagen", vilketegentligen skulle
betyda att en lågutbildad arbetslös person inte skulle dömas annorlunda än en
högutbildad tjänsteman./MVH pia