[SKRIVA] Re: [SKRIVA] RE: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Jag är en vit kränkt kvinna utan rymdskepp men med drakar

  • From: Anna Andersson <fairylove.91@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Dec 2012 18:44:38 +0100

Tack :) Jag har varit med ett tag men inte varit så aktiv. Funderar på att
engagera mig mer, men det kräver ganska mycket mental energi...
Oj, jag kanske var lite otydlig. Menade inte inlägg som i alla mejlen, utan
inlägg i alla olika debatter som har gått runt. Argumenten har en tendens
att upprepas och det blir ganska tråkigt att läsa efter ett tag. Det enda
argumentet som fick mig att tänka till var faktiskt ditt om censuren.
Annars kändes det som att jag har hört allt förut.

Julnovell låter intressant :)

Jo, den andra boken i serien har precis kommit ut, The Fractal Prince tror
jag att den heter. Jag tycker om hans språk, vilket är mycket positiv
kritik för att komma från mig. Oftast tycker jag att ska man läsa böcker
som en skrivare så blir det mesta dåligt, men denna gillar jag hittills.

Jag håller med om att det blir lite rörigt ibland, men det är nog det jag
gillar också. Det är inte bara det goda mot det onda, utan det handlar
också om riktiga människor. Ibland blir det så att man står och stampar på
samma ställe även i den här världen. Ganska ofta faktiskt.